Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.02.06. 22:38 Kotto

Webtanfolyam

Már 3. hete minden péteken járok webszerkesztés tanfolyamra.

Nem gondoltam volna, hogy ilyen viszonylag egyszerű a html kódolás. Eddig mindig ingyenes Macintosh progikkal csináltam a honlapunkat, de a MAC OSX-féle iweb a maga iframe kódolásával nem túl szerencsés. Miért? Nézzetek utána itt web-set.hu. Minden fontosat megtudtok a lényegről, de jelentős önképzés szükséges, hogy tényleg működő weblapotok legyen. Én ezt csinálom most.


De azt se gondoltam volna, hogy a webkódolás ilyen kulimunka. Most egyszerű szövegszerkesztőben kell gyakorolni. Már teli a hócipőm a gépeléssel. Majd átmegyünk Dreamwiever-re. Már várom azt az időt és szeretnék már css-t ap pozícionálású konténerekkel csinálni. Lehet, hogy még pluszban elmegyek a Macakadémiára Dremwievert tanulni vagy keresek mást. Ezután még kéne php-t is tanulni. Szóval ez egy komoly szakma, ha jól akarja csinálni az ember. Szerencsére a Photoshop-it, már régóta vágom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr13927565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása