Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.08.16. 19:03 Kotto

Szabadság

4 hétig voltam szabadságon.

Ebből 3 hét volt, amikot is bezárt a cég. Az utolsó 1 hetet a cégvezetés (Vaterom) ajándékozta nekem, mert a kedvenc feleségem csak így tudott szabira menni.

Mielőtt köpködne valaki, szeretném közölni, hogy a szabi teljes ideje alatt (amit mellesleg fullban a Balatonon töltöttünk el) nálam volt a benti gép és kvázi ügyeletet tartottam adminisztrációs vonalon.

A melósok időben megkapták a fizetéseiket és a CIB meg kellően felhúzott az áremeléseivel (erről majd többet, hétfőn megyek hozzájuk tárgyalni stb.

Amúgy meg kijárt ez nekem. Egyetem óta (ca. 20 éve) nem voltam hosszabb szabadságon ill. legalább nem idegeltük magunkat, hogy most mi lesz, hanem lazítottunk.

Szerdán megyek újra a Balcsira.

Csoki.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr551313392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása