Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.02.15. 10:11 Kotto

webelés 2.

 Szóval, ahogy feltettem, úgy le is szedtem a fusiont és helyette feltettem a Drupalt

Ez már döfi, de van egy baj.

Csak tessék felmenni a drupal.hu-ra és olvasgatni. A telepítéshez tökéletes infót adnak, de avval már nem foglalkoznak, hogy kéne ezt használni.

Van felhasználói kézikünyv, de szerintem direkte nem adnak abszolút kezdőknek olyan infót, hogy ezt kell csinálni, ha akarsz egy oldalt, menüt stb. Kisérletezd ki magadtól. Ez elég frusztráló. Persze nekik minden magától értetődő, mert ők már tudják. 

Olyan, mint az autóvezetésnél, szívjál, mert én is szívtam.

Azért is nehéz az ügy, mert bele kell sokni az új kifejezésekbe, meg az egész rendszer alapból közösségi portálra van belőve. Egy pld.: Mindenki skin-nek vagy arculatnak mondja a kinézetet, ők Smink-nek

Persze lehet, hogy egy fél év múlva már én is csak legyintek az amatőrökre. Csak el kell addig jutni.

Igyekszem, mert a www.efonyomda.hu másik oldalát ebben szeretném megcsinálni, mert látom a potenciált.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr13943988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása