Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.02.25. 23:51 Kotto

A helyzet fokozódik

Karácsonykor összehívtuk a melósokat és mondtuk nekik, hogy nehéz idők jönnek, nadrágszíjhúzás, nincs fizetésemelés stb. Persze húzták a szájukat, nem tetszett. Biztos azt gondolták, hogy mit rinyálnak ezek itt, tele vannak lóvéval stb.

Lóvénk nem volt, de szerencsére tudtunk szerezni egy komolyabb munkát, ami így évkezdésnek nem volt rossz. Elég sok nyomda állt közben (már írtam erről).

Amúgy meg csodálkoztam, hogy se Karácsonykor se januárban a normál életben semmi nem látszott. A Campona úgy tele volt, mintha ingyen adnának mindent. Már kezdtem én is elhinni, hogy csak paráztam, de azért az Önkormányzat a 40%-os építményadó-emeléssel a talajon tartott. Válság van,és ők emelnek, de nem 5-6%-ot, hanem 40 százalékot!

Most viszont már lehet látni így márciushoz közeledve, hogy a CHF törlesztésünk 300 K-val több lesz és már el is határoztam, hogy a mostani törlesztés után elindítom a hiteltörlesztés átütemezését. Már csak taktikai okból is meg kell várni, hogy megnyugodjon ez az egész.

A probléma ott van, hogy a hitelünk 8x túl van jelzáloggal biztosítva és a bank baromi nagy üzletet csinálna, ha nem tudnánk fizetni a törlesztést.

Amúgy meg pl. a Stanctechniknél (gyakorlatilag az egyetlen mérvadó független kötészet Bp-en) 10 embert bocsátottak el és a többinek 6 órás munkarendben kell dolgozniuk és persze csak 6 óra után kapják a pénzt.

Most kezd begyűrüzni a válság és szerintem vér fog folyni rendesen. Még mi is elvérezhetünk, mert nincs annyi cash, hogy kibírjunk, finanszírozzunk 1-1.5 évet.

A weboldalamat már elég jól felfejlesztettem, már csak ki kell várni, hogy pénzt termeljünk vele, de itt is lehet látni, hogy a látogatók igen nagy szám ca. 25% az állás menüt nézi meg.

Sajnos van egy impi kormányunk élén a fickóval, aki még mindig a választási eredményre hajt és nagy ívben lesz@rja hazánk érdekeit.

Ott az MNB hétfői értékelés, itt a mai OTP helyzetértékelés és még mindih azt mondják, mindent jól csinálnak.

Függöny

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr94966548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása