Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.03.06. 23:10 Kotto

Tini-bini

Már említettem, hogy van egy (pontosabban kettő, a másikról majd később) lányom, aki már elég öreg (Már 15 éves vagyok) és már nagyon mehetnékje van. Ez azt jelenti, hogy természetesen a hét végét bűn itthon tölteni, netalán tanulni, hanem folyamatosan áksön-ben kell lennie.

Különben is örüljünk, hogy pl szombatonként nem éjjel 2-kor jár haza, mint a barátnői.

Baromira örülök.

Most azt találta ki, hogy vasárnap fuvarozzam el a Megyeri hídhoz valami aqua parkba Érdről, majd, ha telefonál, akkor hozzam is el. Csodálkozott, hogy az anyja letiltotta, Ehhez még az is hozzátartozik, hogy szombatom elfuvarozom táncra Csepelre, majd vissza. Amúgy még tanulnia kell a taktikát, mert én vagyok a gyönge láncszem). Persze bedobta a durcit.

A francba, akkor kénytelen vasárnap lovagolni menni. De sajnálom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr96986467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása