Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.03.18. 18:26 Kotto

Bankok

Minden negyedévben kell fizetnünk törlesztő részletet. Persze CHF-ben van.

Most jön a csavar: 4 nappal a fizetés előtt délben hív a kontakt, hogy tudja, hogy van pénz a számlámon és 2 nap a konverzió etc. Erre én: Persze, mert arra várok, hogy gyengüljön a CHF. Erre ő: Ki tudja, hogy mi lesz, meg most kedvező áron, meg a fizetés napján csak pénztári árfolyamon lehet váltani. Szóval megpuhultam: Jó, mehet.

Este mit látok: A svájci jegybank elkötekezi magát a CHF gyengítése mellett

Másnap: CHF=196 Ft. Nekem 204-ért kovertáltak.

Mindössze 5 óra infó késésben voltam. ÉS A SAJÁT HÁZIBANKOM KÍMÉLETLENÜL KIHASZNÁLTA!!!!!

80.000 buktunk (van olyan dolgozó, aki ennyit keres), de még jobban fájt, hogy a bizalom, amit belejük tettem az semmit sem ért, sőt ők nyomták hátulról belénk a kést.

Ma beszéltem a főnökkel és megkérdeztem: Rendben, hogy a központ leadja az ukázt, de itt alacsonyabb szinten netalántán emberként kéne viselkedni?

A reklám helye: CIB Bank a házibankunk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr361010274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása