Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.07.04. 10:00 Kotto

Szünetnek vége

Eltűntem egy időre, mert sok dolgom volt.

Elsősorban lecseréltem az efonyomda.hu weblapunkat egy újra ill. ez már Drupalon nyugszik. Eléggé megküzdöttem érte, de most már sínen vagyok.

Közben szerencsére (kipp-kopp) volt munkánk, még ebben az évben egy napot se álltunk (kipp-kopp). Akinél ez nem így van, az tudja miről beszélek. Amíg van munka és ebből kifolyólag bevétel, addig tudjuk fizetni a fizetnivalókat és nagyobb gond nincs.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr961225912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása