Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.04.05. 20:17 Kotto

Internacionálé

Az elmúlt héten végre összedobtam a hiányzó két weboldalt.

fonyomda.hu és digitalis-nyomas.hu

Fapadosra csináltam őket, mert t-online tárhelyen vannak, de a digitalis-nyomas.hu az elég pofásra sikeredett. Szerintem.

Szóval néztem híradót és a MSZP mini kongresszusa végén az Internacionálét (Fel,fel ti rabjai a Földnek, fel, fel te éhes proletár....) énekelték. A Gyurcsány és Bajnai, ha jól láttam, nem énkelték, de a Lendvai simán.

19 évvel a rendszerváltozás után!!

Jót ne várjatok.

 

1 komment · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr301048199

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.04.07. 07:29:21

Szopás! Nem is tűnt fel, hogy az MSZP-féle Internacionálé performanszról milyen hamar elkészült az első politológusi gyorsértékelés. A videóhoz írt hozzászólások között puszedli66 írja, hogy a 24. másodpercnél, közvetlenül Havas Szonja bejelentése ut…

Trackback: Konzervatórium 2009.04.05. 20:48:05

Kommentár nélkül Ez a harc lesz a végső?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2009.04.05. 21:44:27

Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers proletűárt Ők csináltak az országból
süti beállítások módosítása