Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.02.04. 23:28 Kotto

Ma beszívtam

 Kaptunk egy ügyféltől látszatra jó pdf-et,de aztán kiderült,hogy kifutó. Ez nem lett volna baj, de össze-vissza volt (nem volt az oldal közepén)

Eltököltem vele egy fél délelöttöt, mire gatyába ráztam. Persze aztán kiderült, hogy nem fér fel a kilőtt anyag a cégünk (www.efonyomda.hu)levilágítójára, mert kicsi a film.

Na akkor el kellett vinnem levilágítani. Ott persze újra kilőtték, mert nem volt jó a mi anyagunk. Nekem kellett megmutatni a kilövést, mert az a kretén CREO nem tud semmi ilyent. Aztán rohanhattam a gyerek szülői értekezletére, majd vissza, mert levilágításkor beragadt a filmjük és különben elkéstem volna.

Amúgy már 2. napja olvasom ezt a Gyurcsány jövedelem bevallást. Persze kap rendesen, mert még meg se próbálja, hogy kerestem nettó 80 misit, de megtakarítottam 10-t aztán tehettek egy szívességet. hanem bele a pofánkba. Egy pápaí lakótelepi lakás., 4 éve ugyanannyi megtakarítás asszonnyal közösen aztán kifújt.

A legfinomabb az ahoozászólás (vannak elegen), hogy aki így elb@sz ennyi pénz, az nem való miniszterelnöknek. Nem csoda, hogy itt tartunk.

Én pl. tudtam féretenni a múlt évben pedig a tizedét se kerestem meg. Szerintem simán kivitte külföldre a pénzét, ami ésszerű is, de erre mondják: Vizet prédikál és bort iszik.

függöny

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr84923496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása