Nyomdász Blog

Nyomdász vagyok és erről akarok írni, még minden másról

HTML

Friss topikok

  • arvisura: Kutyakomédia folyik itt a javából. Gyurcsány háza előtt már talált egy árva gyermeket, de éhers pr... (2009.04.05. 21:44) Internacionálé
  • GOJOO: Ha én teszem azt egy Magyarországi leányvállalattal rendelkező Bank tulajdonosa lennék, és azt olv... (2009.03.08. 03:27) Orbán beszéd

2009.03.01. 23:10 Kotto

Beégtem? Szerintem nem!

A lányom jár lovagolni www.bentalovastanya.hu, (hogy javítsuk egy kicsit a statisztikát)

Szóval meg lehet nézni az oldalt, totál frame-ben van. Most nincs az oldal az első 1000-ben. Csak a technikai paramétereket nézzük, mert a többi ízlés dolga.

1 azaz egy órán keresztül elmundtam a tulajnak, hogy miért nem jó az oldal (mert főleg a lótenyésztésból és eladásból él). Úgy vettem észre, hogy fogja a dolgot, de gondoltam megfontolta a dolgot, mert ca. másfél hétig ben csinált semmit, de aztán egyik nap kezembe nyomta a sticket, itt az anyag usgyi.

Szépen el is kezdtem a dolgot (az efonyomda.hu már elég jól muzsikál SEO ügyileg) és a korábbi tapasztalatok alapján elég gyorsan össze is ütöttem az oldalt. MIndent megcsináltam, analytics, webmester kódok, keywords, kulcsszavak szóval a full programm.

Szombaton éjjel felnyomtam az anyagot, és vasárnap, amikor a lány lovagolni volt szóltam, hogy jöhetnek a kritikák.

Este fél nyolckor hív a tulaj, ezt csináljam, azt csináljam. OK csinálom. Én nem láttam benne nagy problémát. Egy kis kavar volt az eladó lovak listájával. Utána 5 percenként dobta a telcsit, akkor már tudtam, hogy nem százas az ügy. Ugyanis a háttérben hallottam a csajt, hogy ez nem jó, ezt így kell, ez hiányzik stb.

A lényeg az egészben, hogy mire kijavítottam a cuccost (az egész ca. 1 órát tartott pluszz a 40 perc feltöltés, mert tele van videóval) már jól össze is veszett a csajjal, aki már vitte a gyereket és hurcolkodott és állítólag ment el. A vége az lett, hogy vissza kellett tennem a régi anyagot (1 napot kaptam, fő a bizalom) és az az állás, hogy tegyük össze a teljes oldalt, és majd utána cserélünk.

Ezt ismerem. Eddig is én hajtottam a dolgot. Egy sort nem bírtak hozzáadni, de kritika a stilisztika, meg egyéb ügyben az van. Miért kell olyan magyartalanul írni, meg nem elég szakmai, pedig elmagyaráztam a fickónak.

Annak örülök, hogy ilyen hamar kiborult a bili és nem kellett túl sokat feleslegesen dolgozni.

Azért én lennék a legjobban meglepődve, ha mégis jönne, hogy folytassam.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nyomdasz.blog.hu/api/trackback/id/tr95974486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása